سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرچی بخوای این تو هست...
 
قالب وبلاگ

موضوع کتاب : آموزش نرم افزار سه بعدی سازی(  3DS MAX )
نویسنده کتاب :
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه  : 77  
قالب کتاب : PDF

نرم افزار 3ds Max یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری یا CG هست.این نرم افزار سالهاست کا توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet
 توسعه یافته و عاقبت دوباره به آغوش Provider اصلی خود یعنی Autodesk برگشته.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قویه.
3ds Max به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشه و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی اون هست.
این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکنه.
شما می توانید با دانلود کتابی که در ادامه آماده کرده ایم ضمن آشنایی مقدماتی با این نرم افزار قدرتمند به صورت گام به گام به خلق انیمشین های سه بعدی به دست خودتان بپردازید .

 

فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

 

حجم فایل: 1.86 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir/

[ شنبه 91/10/16 ] [ 2:3 عصر ] [ محمد آذر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

این هم از یک عمر مستی کردنم/ سالها شنبم پرستی کردنم/ ای دلم زهر جدایی را بخور/ چوب عمری با وفایی را بخور/ ای دلم دیدی که ماتت کردو رفت/ خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت/ من که گفتم این بهار افسردنیست/ من که گفتم این پرستو رفتنیست/ آه عجب کاری به دستم داد دل/ هم شکستو هم شکستم داد دل
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 231868
فال عشق
فال کلیکی
عشق سنج آنلاین
پیامک تصادفی
جملات پـَـــ نــه پـَـــ
جملات دکتر علی شریعتی
سخن بزرگان
جعبه حدیث تصادفی
ذکر ایام هفته
اوقات شرعی